17 Δεκ 2016

Συλλέκτης Χρόνου

Ήμουν από εκείνους που όταν ακούν κάποιον να μιλά για ποίηση, στο μυαλό τους έρχονται μόνο δύο ή τρία ονόματα!  Ελύτης, το μονόγραμμα, Κική Δημουλά, Καβάφης, Σολωμός. Όχι πια...
Μετρημένες οι ανάσες, οι χτύποι λιγοστεύουν.  Σιγή.


Όταν συνάντησα και μίλησα πρώτη φορά με τον Μίλτο, αμέσως μετά από εκείνο το πρώτο καφεδάκι που ήπιαμε παρέα, πήγα στο κοντινότερο βιβλιοπωλείο να βρω τον Συλλέκτη Χρόνου.  Ήταν εκεί, ανάμεσα σε δεκάδες βιβλία ποίησης.  Ξεχώριζε.  Το έπιασα στα χέρια μου κι ένιωσα αμέσως πως κρατούσα κάτι μοναδικό, σημαντικό, ξεχωριστό.
Εκείνο το βράδυ το άνοιξα και με υποδέχτηκε Το Νερό Του Χρόνου.  Το διάβασα ξανά και ξανά και ξανά,,,  Μου πήρε μέρες να προχωρήσω παρακάτω...
Απόψε ο έρωτας, ο θάνατος κι η ζωή, πιάστηκαν χέρι-χέρι σαν φίλοι και μέθυσαν απ'το νερό του χρόνου.
Στο Blog από μελάνι, μια συλλογή από κείμενά του στα blog του, ο Μίλτος έγραψε την αφιέρωση "Σε όσους συνεχίζουν να ονειρεύονται στο σκοτάδι".  Κι αυτό είναι που γίνεται στον Συλλέκτη Χρόνου.  Ο Μίλτος Γήτας ονειρεύεται στο σκοτάδι, και τα όνειρά του έιναι άλλωτε φωτεινά, άλλοτε σκοτεινά, άλλοτε γαλήνια σαν την λίμνη της πόλης μας κι άλλοτε άγρια σαν τους ωκεανούς του κόσμου.
Είμαι από εκείνους που όταν ακούν ποίηση στο μυαλό τους έρχονται μόνο δυο ή τρία ονόματα.  Ελύτης,  Μίλτος Γήτας,  Κική Δημουλά.
Ο Συλλέκτης Χρόνου ήταν μια μοναδική εμπειρία που ήμουν αρκετά τυχερός να ζήσω.

Βρείτε το επόμενο βιβλίο σας εδώ! Βρείτε τον Συλλέκτη Χρόνου εδώ:
Ο Συλλέκτης Χρόνου στα Public
Ο Συλλέκτης Χρόνου στην ΒιβλιοNet

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου