17 Δεκ 2016

Μοναχικές Αλκυόνες

Οι Αλκυόνες της Βασιλικής

Δεν διαβάζω συνήθως για ερωτικές ιστορίες κι απαγορευμένες αγάπες.  Μάλλον, για να είμαι περισσότερο ακριβής, δεν τις διαβάζω πλέον.  Είναι τόσες πολλές και, συνήθως, τόσο ίδιες μεταξύ τους που με έχουν κουράσει.  Όχι όμως αυτή!
Αγαπημένε μου, πρέπει να δώσεις μια απάντηση. Ίσως στον εαυτό σου, σε μένα, στον γιο σου, ειλικρινά δεν ξέρω, δεν νιώθω πια. Οι μεγάλες αγάπες καταλήγουν στην Κόλαση ή στον Παράδεισο; 



 Έτυχε να βρεθώ σε ένα βιβλιοπωλείο την ώρα που η Βασιλική Τσούνη παρουσίαζε για πρώτη φορά τις Μοναχικές Αλκυόνες της, το πρώτο της μυθιστόρημα, εδώ στην πόλη καταγωγής μας, στα Γιάννενα.  Ήταν η πρώτη συγγραφέας που γνώριζα από την πόλη μου και πήρα ενθουσιασμένος το βιβλίο της.
Διάβασα για τις περιπέτειες και την άτυχη ζωή της Ιζαμπέλ, περιπλανήθηκα μαζί της στο Παρίσι κι έζησα έναν απαγορευμένο έρωτα.  Όπως είπα, δεν διαβάζω πλέον τέτοιες ιστορίες γιατί με έχουν κουράσει, αλλά ο μοναδικός και σχεδόν ποιητικός τρόπος αφήγησης της Βασιλικής με κράτησε μέχρι τον αναγκαστικό χωρισμό που επέβαλε στην Ιζαμπέλ και τον αγαπημένο της η μητέρα του.
 Και τότε παγιδεύτηκα στον πιο ευφυή τρόπο που έχει συλλάβει κατά τη γνώμη μου συγγραφέας στο να προχωρήσει παρακάτω την ιστορία της.  Παγιδεύτηκα στα γράμματα της Ιζαμπέλ που με έσυραν μέσα από τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο ως το τέλος της ιστορίας.  Οι τελευταίες 150 περίπου σελίδες του βιβλίου έφυγαν νερό κι η Βασιλική Τσούνη κέρδισε έναν φανατικό θαυμαστή.  
Κοιτώ το ρολόι του τοίχου, πόσο παλιό είναι, Θεέ μου. Συνεχίζει να χτυπά ακόμα, όπως και η καρδιά μου για σένα.
Δεν ξέρω αν θα σας κερδίσει όπως εμένα, αλλά μπορώ να πω με σιγουριά πως όποιος δεν αφήσει τον εαυτό του να παρασυρθεί από τον χείμαρρο των γραμμάτων της Ιζαμπέλ σε αυτό το δεύτερο μισό των Μοναχικών Αλκυόνων, θα έχει χάσει κάτι σημαντικό από την ζωή του. 

Βρείτε το επόμενο βιβλίο σας εδώ! Βρείτε τις Μοναχικές Αλκυόνες εδώ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου